خانه / نظام مهندسی ساختمان / رفع مشکل پرداخت حق الزحمه های نظارت

رفع مشکل پرداخت حق الزحمه های نظارت

پرداخت حق‌الزحمه نظارت برخی از پرونده‌هایی که در ابتدای سال برخلاف مقررات ملی و خارج از روال سازمان نظام مهندسی تعیین ناظر شده بودند به دلیل مشکلات نرم‌افزاری به تعویق افتاده بود که با تلاش همکاران سازمان و همکاری شرکت‌های نرم‌افزاری طرف قرارداد سازمان که متولی ارسال درخواست پرداخت و تهیه سند مالی بودند، رفع شد و حق‌الزحمه تمام پرونده‌های نظارت از امروز(۱۹ آبان ماه ۹۵) سرعت گرفته و در ظرف روزهای آینده تمام پرداخت‌های معوق انجام خواهد شد.

لذا بدینوسیله ضمن پوزش از اعضا به دلیل این تاخیر، خواهشمندیم از مراجعه به سازمان و تماس تلفنی برای پیگیری حق‌الزحمه خودداری نموده و منتظر دریافت پیامک حق‌الزحمه باشند.

لازم به ذکر است برای پرونده‌های فوق‌الذکر کل حق‌الزحمه معوق تا مرحله پیشرفت کار گزارش شده توسط ناظر به صورت یکجا پرداخت می‌شود و پرداخت‌های بعدی در هر گزارش پیشرفت به تناسب و بر اساس درصدهای تعیین شده توسط هیات مدیره، انجام خواهد شد.

اضافه می‌گردد بر اساس مصوبه هیات مدیره برای پرونده‌های فوق‌الذکر مراحل پرداخت حق‌الزحمه به تناسب پیشرفت کار و مطابق زیر پرداخت می‌شود:

شروع عملیات: ۱۰ درصد

اجرای فونداسیون: ۱۰ درصد

اجرای سقف آخر: ۱۰ درصد

پایان سفت کاری: ۱۰ درصد

پایان نازک کاری: ۳۰ درصد

اتمام عملیات: ۳۰ درصد

منبع : سایت نظام مهندسی

همچنین ببینید

دستورالعمل اجرایی قانون پیش فروش و شناسنامه فنی ساختمان

این دستورالعمل دراجرای ماده ۲۲قانون پیش فروش ساختمان مصوب ۱۳۸۹و بند«د» ماده(۱) آیین نامه اجرایی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت ارسال معادله زیر را تکمیل کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.